Tillbaka i träning

En lunchjogg igår.

Jag tog fram de gamla, lätta, tidigare favoritskorna igen. Funkade bra i ca 4 km innan höger framfot började ömma undertill.

Det var ok väder. Inte sol, inte varmt, men ok.

Och lite grönt.

Det gick pinsamt långsamt, och det menar jag verkligen, men det gjordes.

Idag körde jag ett lugnt pass inomhus.

Man vet att man hållit upp med träningen när en slöjogg ger träningsvärk… Jag körde lite rörlighet, rullade baksidorna några gånger, plockade höftövningar från löparkonton, gjorde några armövningar med hantel och avslutade med 10 min på crosstrainern för att svettas. Så nu är jag igång igen, efter förkylningen som aldrig bröt ut.

2 tankar om “Tillbaka i träning

  1. Hannas krypin skriver:

    Var också riktigt långsam i skogen häromdagen. Men äsch, det är ju fortfarande snabbare än den som väljer att inte röra på sig alls…..

    http://hannaskrypin.se

Lämna en kommentar