En höjdpunkt 

Förutom bröllopet, helgens stora händelse och orsaken till att vi alls styrde mot Värmland, hade jag en fin stund vid stugan. Det kom lite duggregn men det var inte kallt och jag tog mina ömmande ben (träningsvärk i låren) ut på skogsvägarna.


Jag joggade den vanliga rundan men gjorde flera snabba fotostopp. Vissa saker  kan man ju inte bara springa förbi:


Rådjur såg jag också men de ville inte riktigt stanna till och posera.


Min vana trogen avslutade jag rundan på stranden.


Där blev jag trippelt blöt: svettig, regnig och badad. Sista gången för i år?

Kommentera

