Dagens dopp

Jag lovar att bilder från mina bad är mer inspirerande än vad bilder från ett ganska folktomt kontorslandskap skulle vara. Så här kommer några till.


Det var lite mulet och blåsigt när jag kom ner till bryggan (som lockat mer än stranden på sistone).


Faktiskt mer blåsigt än vad som syns här.

Men jag hade klippt gräs och blivit lite svettig hemma i trädgården så en kort cykeltur till vattnet lockade. Barnen? De ville inte hänga med. Till och med lilla A, som ju inte gillar att vara hemma utan vuxen, föredrog att stanna framför Fifa med brorsan.

Det blir lite kallare för var dag nu men, som sagt, jag hoppas på augusti. Som ju brukar vara bästa badmånaden!

One thought on “Dagens dopp

  1. Hanna skriver:

    Härligt med bad!

Kommentera

