Som en liten trestegsraket

Tidig hämtning av barn idag och möjlighet att springa en runda på eftermiddagen. Stigar i skogen, äntligen igen!


Turen avslutades vid vattnet såklart.

Jag hoppade i sjön vid bryggan och njöt. Det var lite kallare i vattnet idag tror jag, men betydligt skönare än den tunga, sega och långsamma löpturen.

Jag hade en lång tröja som jag tog på igen, den kunde dras ner som en klänning när jag, min vana trogen, gick hemåt blöt, barfota och ganska lättklädd.


Och sen då? Den fina 6-åringen som var så ledsen vid lämningen men sedan fick en fin dag på fritids, han ville baka kladdkaka.


Och den var uppäten innan den ens hunnit kallna från ugnen…

Så: träning, bad och kaka.

Kommentera

