Firar en födelsedag igen


Flaggan hissad för min man som fyller år idag.

Sång och presenter har han fått såklart.


Och en riktigt fin och god lunch på Ölme prästgård och gästgiveri.



Jag har ingen aning om varför jag valde lammkorv, men rätten var jättegod.


Sedan har vi ätit kräftor och räkor med min svärfar och hans fru. Jag gjorde en paj med Västerbottenost och kantareller.


Och sedan blev det kvällsdopp.


För mig och ett par barn i alla fall, jubilaren avstod. Men jag tror han har haft en bra dag!

Kommentera

