Lite regn och lite spring 


Det är regnigt här idag men i ett uppehåll tog vi en promenad med inslag av spring. Vi gick förbi hönsen också, som fick maskrosblad av oss.


Jag tog en egen springrunda på förmiddagen men benen känns inte pigga dessa dagar. Tröstar mig med resterna av tårta och kakor, hehe. Sedan har vi även varit på Bodaborg och roat oss men där hade jag inte med mobilen för att föreviga våra äventyr. Till soptunnan hade jag dock med mobilen och kunde fota våta växter.


Och så ställde barnen upp för en bild på vår promenad.


Vi sover så länge varje dag att det blir lite konstigt med mattider och så, men nu är klockan halv nio och jag ska försöka få fram kvällsmacka till killarna när vi tittar på fotbolls-EM för damer.

Kommentera

