Sommar och sol

Vilken dag! 


Stora A och en vän gick precis ned för ett kvällsdopp. Lillebror är på cykeltur med sin pappa och ett par grannar – och klockan är nästan 21.

Solen har skinit hela dagen och barnen har båda badat i pool hemma hos kompisar. Själv tog jag ett riktigt skönt dopp efter min löprunda, jag låg och flöt, simmade lite grann, doppade huvudet och svalkade mitt ansikte.

Löprundan var i skogen, jag gillar verkligen det numera.


Vi har också känt oss somriga med ett glas rosé hemma på altanen.


Och spelat fotbollsmatch med vuxna och barn efter middagen.

Så här får gärna alla lördagar se ut de närmaste månaderna.

Kommentera

