Mission completed

I de nya skorna.

De funkade fint på loppet igår men oj vad skönt det var att ta av sig och sätta fossarna i svalt gräs efteråt.

Det var supersvettigt att springa men bra väder ändå; mulet och drygt 20 grader, ingen vind. Törstig blev man.

Toalettbesök blev det innan start, det var sjukt lång kö till bajamajorna men jag kom fram i god tid.

En OS-bil hemma på uppfarten kändes helt rätt när jag kom hem vid 22-tiden.

Då jag tog en dusch och fick sitta och småprata med båda syskonbarnen som landat in och har sovit över. Tack till C för att ha varit barnvakt tidigare på kvällen och tack till dem båda för besöket!

En liten race report kommer senare under dagen. Den skrivs mest för min egen skull men jag blir såklart glad om du läser.

Kommentera

