Lördag

Vissnade blommor har slängts ut, jag har diskat och vikt tvätt, varit ute en timme med lillebror och en grannkille. 

Storebror är på väg hem från fotbollscup, tre matcher har spelats för hans del. Själv funderar jag på dagens träning; jag borde springa intervaller och varför blir jag sämre och sämre på armhävningar? 

Orkar jag köra 2 min-intervaller i hård blåst vid vattnet? Borde jag köra ett litet styrkepass istället? Tänk om man hade sådana här snygga grejer.



Uppslag från Hus&Hem. 

Solen kikar fram i alla fall och när båda barnen ska på kalas om ett par timmar är det väl dags att svettas lite. Eller mycket.

Kommentera

