Aprilväder

Omväxlande, lynnigt och inte alltid så trevligt, det tänker jag på när jag hör ordet aprilväder. Men som ni vet har jag njutit maximalt av snön vid vår stuga i påsk, samtidigt som vi hunnit med både regn, snö, sol, hagel och frost här hemma.

Det är inte så lätt att fota snöflingor med mobilen, men de var så stora att jag tänke att det kunde funka.

Hagel gick lättare, men det kan jag nog önska slippa se ganska lång tid framöver.

Ganska vackert för ögat men ganska oskönt att vistas i.

Återstår att se vad helgen kommer att bjuda på för väder.

 

Kommentera

