Ny doft

Ibland köper även jag smink och parfym. Eller ja, en svart mascara eller så. Och nu var det dags för ny parfym, eller Eau de Toilette. 

Åhléns har börjat med en egen doftserie inom ramen för märket Wera. Jag skippade lotion och annat men shoppade snabbt på mig denna flaska när jag gick förbi ett varuhus häromdagen.


Jag gillar lätta och fräscha dofter och skulle helst lukta nyduschad jämt. Denna verkar passa mig och jag tog risken utan att ha provat den först. 

Imorgon blir det så premiär för lite ny vardagsdoft. 

När vi ska ta helg och jag kanske vågar lyssna på Sven Ingvars utan att det känns för ledsamt. 

Kommentera

