Uppehåll i PT-träningen

Det verkar bli hela 7 veckors uppehåll, om inte mer, mellan mina PT-pass. Jag tänkte köra varannan vecka men min PT fick avboka på sportlovet pga VAB, sedan var ju jag snuvig följt av en vecka med lunchmöten på de dagar då vi annars hade kunnat ses. Nu är jag redo igen men hon har semester i två veckor. Så kan det gå.

Tur att jag har kunnat köra boxning med fys varje vecka. Några suddiga bilder från ett pass.

Och lite yoga har jag gjort, både hemma och ett lugnt pass med fokus på rygg, vid jobbet.

Löpningen är igång efter lov och snuva men även skidor och skridskor har det ju blivit dessa veckor. Både med och utan barn, inte alltid så svettigt, men ute i friska luften.

Jag hoppas att i slutet av denna vecka köra ett eget styrkepass med blandade övningar, inklusive några från min PT. Och höftläxan gör jag faktiskt då och då!

Det blir nog bra det här.

Kommentera

