Nya slalombyxor

Ca 25 år efter att jag fick ett rödsvart skidset av mamma och pappa, samt efter några år med ett par midjelåga svarta byxor i pisten så har jag nyligen fyndat ett par nya.


Gråa från Cross, med ett par rosa detaljer.


Pink is not my color men som accentfärg funkar det. Och byxorna visade sig vara grymt sköna! Liksom mjuka, och lena, inte tjocka och prassliga som vissa täckkläder känns.

I Branäs körde jag med svart skaljacka (det var inte så kallt) men jag skulle gärna köpa en varmare överdel i fin färg. Min hjälm är lila så en jacka i mörkt rosa eller rätt nyans av lila kan funka.

 

För vi vet ju alla hur viktigt det är med färgmatchning.
Tur att de ärvda pjäxorna passar in. 

Kommentera

