Årets första runda utan mössa

Det är väl faktiskt vår nu.


Ingen snö kvar i skogen, bara några meter med hopplös is på en väg där jag fick trippa runt en buske på sidan.

Igår kom jag äntligen ut på en löptur igen, jag kunde skippa mössa för första gången i år och hann ut i dagsljus! 

Stora A var på fotbollsplanen med några killar från klassen och lillebror hemma hos en kompis. Jag njöt av stigar i skogen med lite upp och ned, knappt 6 km. Två snabba fotostopp fick det bli för att det var så vackert.


I övrigt flåsade jag på bra, även om det är ovant med så långsamma tider när man bara sprungit slätt och ganska platt tidigare.

Imorgon är det ledig lördag och jag hoppas på en tur till. Men lilla A ska också spela tennismatch – spännande.

Kommentera

