Halsont

Jag har kört ett par andra pass och åkt skidor förstås, men inte sprungit på en dryg vecka. Är sugen på en tur i skogen nu! Och min PT bokade av passet pga sjukt barn i onsdags så jag hade tänkt ta en timme med henne denna vecka istället – men vaknade med ont i halsen idag. Jag kände något redan igår kväll och tog en extra kopp med varmt te men nu är det ingen tvekan om att träning får vänta. Trist men nödvändigt.

Jag får väl ta någon skön kvällspromenad, det håller på att bli vitt här igen.

2 thoughts on “Halsont

  1. ellesbazar skriver:

    Du får krya på dig!

Kommentera

