Lite mer från dagen igår

Fortsatt dåligt fotoljus, men här ser ni den nya, stora krukan Cloudy med en dold vas inuti och ett fång tulpaner.

Och när jag kom hem igår väntade en överraskning i köket. Inte bara fler blommor, min svärmor hade varit inne och lämnat en kartong med semlor!

Detta efter att jag tidigare pratat om en önskan att någon gång prova många olika sorter. Här kom det alltså fyra stycken hemlevererade! Vilken svärmor man har.

Betyg utlovas när jag mumsat i mig alla, möjligen får familjen vara med och smaka något hörn. Fast inte av winersemlan. Den finns inte längre med oss.

Kommentera

