Uppvaktad


Idag fyller jag år! Och blev uppvaktad med flera paket imorse.

Kolla in här, krukan Cloud har blivit min.


En stor ljus och en mindre i den vackra gröna nyansen.

Lilla A hade valt en tränings-T-shirt till mig i USA, en grönaktig från Nike med tryck i grått, och en ny mössa för löpning fick jag också.

Storebror tyckte att denna present var den bästa, jag antar att han varit med och köpt den. En väldigt mjuk och skön huvtröja i ljusblått.

Bildernas kvalitet skylls på bristande ljus och mobilkamera, men på väg till jobbet kom solen fram.

Strålande vackert vinterväder är också en fin present.

3 thoughts on “Uppvaktad

  1. Tina skriver:

    GRATTIS! Ännu ett år visare..

  2. […] fick den i vintras men har inte ställt fram den förrän […]

Kommentera

