Godmorgon fredag

Visst är det väl skönt när ljuset återvänder och man redan i mitten av januari ser stor skillnad både morgon och kväll. Underbart.

Även om träden borde vara täckta av snö såklart.

Inne blommar en fin Campanula men troligen inte så länge till. Jag lyckas aldrig hålla liv i denna sort men gör ännu ett försök då den ville följa med mig hem från ICA.

Jag har inte köpt en enda tulpanbukett än, jag brukar annars njuta av friska färger så snart julen städats ut. Gula blommor är kanske allra vackrast när snön lyser vit på andra sidan fönstret, sedan kan man ha vårigt rosa eller kanske lila innan de vita tar över. Jag älskar ju vita blommor.

 

Kommentera

