Röhnisch SS 17

Läser ni träningsbloggar så har ni kanske redan sett bilder från Röhnisch vårkollektion – mycket snyggt! Här kommer några av mina favoriter.

ron-1

Så snygg kortärmad tröja, den har jag gärna även till jeans.

Finns också som jacka.

ron-2

Den här är kanske lite FÖR kul för mig, som träningsplagg. Men jag gillar den ändå.

ron-3

Och så ett snygg linne som jag kanske inte heller förknippar med träning.

ron-4

Ett par Shape Curved tights kanske man blir snygg i?

ron-5

Eller i de helt andra plagg, som jag beställt från Röhnisch rea 🙂

Kommentera

