Promenad i snö 


Det är ju tur att man gillar snö och vinter när man kommer hem till detta.


Tack till grannar som fixat vägen där vi släpade in resväskorna igår kväll.


Efter en jet lag-morgon med sömn till kl 11 blev det ingen träning idag, men en promenad på egen hand, följa med barnen till närmsta backe och skotta lite snö.




Sedan också en halvtimme yoga här hemma. Då känner man sig lite extra uppvärmd innan duschen. Ute blir ju man snarare nerkyld – men vad gör det när det ser ut så här?


Ingen sol men vackert ljus.


Jag blir lite skidsugen, särskilt när jag ser någons gjorda spår där jag går. Vi får se om de gamla grejerna åker fram nästa helg, jag hoppas att snön ligger kvar länge nu.


Men nu, söndag kväll. Tvätt att hänga, tomtar att plocka undan och mat att laga. Jag bävar lite inför tidig vardag imorgon… 

Kommentera

