Nya träningsskor 


För inomhusbruk minsann. Förutom de lite sporadiska passen på egen hand, i en lokal vid mitt jobb, så kör jag ju boxningen inomhus varje måndag. Och jag har hållit till godo med ett par kasserade löpskor, ganska rena och med vit sula, men trasiga på ovansidan. Kanske dags att kosta på sig ett par nya, hela, fräscha och superlätta dojjor? För hela 149 kronor.

Märket heter Even&Odd och deras träningskollektion kallas Active. De har rätt schyssta grejer verkar det som, även om skorna bara provats i en halvtimme än så länge.

Det här nätet som är istället för tyg, det är transparent – vilket jag inte riktigt hade uppfattat på bilden när jag nätshoppade. Det visade sig vara gräsligt fult att se sina tår där nere i skon men när jag tränar har jag alltid strumpor, så det blir inget problem.

Så, en liten tidig julklapp till mig själv.

Kommentera

