En nyfriserad som inte vill duscha

Jag.

Att duscha kroppen skulle väl gå bra men blir håret vått så försvinner den tillfälliga, raka (nästan) frisyren. Som jag älskar. Och försöker fota.

hair

Jag har faktiskt inte klippt en enda millimeter hos frisören idag, bara fixat maskeringsfärg till gråa hår. Och så fått det rakt då. Och nu vet jag inte hur jag ska göra med den tänkta löprundan ikväll?! Jag borde ju ha mössa och det känns inte så fräscht att inte duscha håret efteråt. Men det kanske är så isigt att jag inte ens kan springa? För man vill ju inte sabba håret nu.

Imorgon blir det i alla fall ett inomhuspass vid jobbet, med några av övningarna som jag kört med min PT. Henne kommer jag inte att träffa igen förrän om en vecka men jag försöker komma ihåg en massa bra tips och tricks. De där viktiga detaljerna.

Kommentera

