Skog och sol och scen


Kolla vädret och vyn.



En kall liten runda i solen efter yogan -som jag överlevde tack vare icke-tvång att genomföra alla rörelser. My God.

Vackert fönster i danssalen.


Och sedan var jag med backstage på en stor kommunfest ikväll.


Mycket glad att jag fick hänga med nyktra 20-åringar tillbaka till skolan istället för att stanna i den onyktra partypubliken. Det vinglades och skrålades, kräktes och skrattades. Dagens medelålders… 

Nu är jag helt slut fast jag inte varit med och uppträtt. Dags för lite glögg och pepparkakor. 

One thought on “Skog och sol och scen

  1. […] med utställning, butik och café. Jag gick inte in denna gång men fick njuta av miljön och utsikten från […]

Kommentera

