Regnig söndag


Lillebror och jag gjorde en liten utflykt till närmaste centrum.


Vi handlade lite småsaker och fångade en ny Pokemon. Fotade våta löv.

Vi har också städat och fikat med en dagiskompis familj, nu mörknar det redan ute och jag tror jag slår mig ner inomhus för att läsa ikapp lite tidningar.

Jag har ju brukat träna på söndagar men när 4 pass redan klarats av i veckan så tror jag kanske att jag samlar lite kraft inför morgondagens boxning istället. Om jag inte kör lite yoga vid datorn – ska tipsa er om det en annan dag.

Kommentera

