Lunchträningen


Hoppas mina två starka kollegor inte hade något emot att jag fotade dem i närbild.

Det var ett bra litet pass idag, med proffsig hjälp från min ena kollega. Hon konstaterade snabbt att jag behöver hålla koll på stabilitet i vänster knä när jag gör benböj och att mina rumpmuskler är för svaga för en del övningar, som då istället tar på baksida lår. Back to basic blir läxan där, med enklare varianter.

Vi lyfte lite vikter och kettlebells också.


Sedan åt jag en stor bulle med en massa kladd i mitten på eftermiddagen. Nyttiga september gav ändå inga resultat.

Men imorgon blir det löpning och det är nääästan så att jag längtar.

Kommentera

