Protea i bukett

Förlåt, till både er och mig själv för att jag aldrig förmår mig att fota med (eller framför allt ladda ner bilder ifrån) stora kameran. Närbild med mobil i icke perfekt ljus på en Protea som inhandlats till stora vasen i ett fönster hemma.

När jag försökte hålla det hela mot en vit vägg så blev det ännu värre, då vasen fylld med vatten blir så tung att jag darrar på handen varvid några blad blir suddiga på fotot. Ja, jösses. Jag ville i alla fall visa vad man kan köpa för under en hundralapp: maffig protea och skir brudslöja.

För att ni också ska få se ett vackert foto på en höstbukett så lånar jag in det här.

host_blommor

Foto av Terese Wahlberg

Återkommer med fina foton snart, jag lovar.

2 thoughts on “Protea i bukett

  1. Kristina skriver:

    Dags att göra slag i saken snart och bli florist?/ Tina

    • A-mamman skriver:

      Det kanske vore nåt! Har i alla fall varit sugen på en butik med självplock för snittblommor. Så man kan göra sin egen bukett, som på min möhippa 🙂

Kommentera

