Kruka Cloudy

Vi har ju en hel del att fixa i vårt vardagsrum (jag kräks snart på vår soffa men det skulle inte göra någon skillnad för dess utseende) men en lagom liten start kanske kan vara nya krukor.

I två olika fönsterrader bakom soffan, en nyputsad – hurra, har jag två likadana växter i lite för små krukor. De skulle verkligen må bra av att få ny jord och lite större utrymme, gärna i någon snyggare kruka än de enkla vita som står där nu.

image

Jag tokgillar Hanna Wessmans krukor Cloudy, som finns i fyra storlekar och tre färger.

image

Den krispigt vita färgen vill jag nog inte ha just här och den matta svarta passar inte riktigt, men är ju jättesnygg.

image

Alltså lutar det åt den milt gröna.

grön

Men just nu är det inte tid för inredning utan måndag morgon med jobb, start på dagis, fotbollsläger för stora A. Och ont i halsen för mig.

Kommentera

