Bäver! 

Bävern simmar i vår vik:

(Varför, varför, varför blir hälften av bilderna små?! Det står ”full size” när jag kollar, men jag blir galen på sådan här teknik som jag inte förstår.)

Igår fick jag äntligen se den bäver som jag annars mest sett spår av, flera år i rad, på min löpväg.

Och igår sprang jag inte, utan promenade med min man längs vattnet och hade all tid i världen att titta och fota med mobilen (dålig zoom, sorry). Så tyst och fint gled den fram i vattnet. Alltid kul att se vilda djur!

Kommentera

