Framkalla hos Printasquare

Eftersom jag fotar mycket och även är flitig på Instagram så har jag nu gått in på Printasquare för att göra en beställning, närmare beställt postern ”Nano”, se bild från deras hemsida nedan. Printasquare har alltså en tjänst där man direkt från Instagram eller med övriga mobilbilder kan beställa posters, böcker, tavlor. Det är annars inte så ofta man framkallar bilder nu för tiden, eller hur?

Framkalla fotoposter 30x40

Lite jobbigt var det att välja ut 35 bilder från mobilen, och jag är lite rädd för att några av dem kanske inte har toppenbra upplösning/skärpa, samt att någon kanske har en diskret ram som jag sparat runt fotot i mobilen. Men, bilderna är ju små och postern ska sitta någonstans på vår övervåning tänker jag, där inte så många andra än vi själva passerar.

Det kan bli väldigt fint och känns riktigt spännande!

One thought on “Framkalla hos Printasquare

  1. […] beställde ju en poster med små bilder, från Printasquare. Den kom på posten och har nu fått en ram och satts upp på […]

Kommentera

