En söt och en blöt

Jag har ju problem med storleken på foton här numera, det är ett lotteri vilka som blir stora och vilka som blir små när jag laddar ner från mobilen, oerhört frustrerande. Jag vill i alla fall visa söta lilla A i sina arbetsbyxor.

Han gick runt och letade efter sitt skärp (jo, han har ett som han ville köpa när han såg det i en affär en gång) för byxorna åker ner annars. De är 3/4 långa och han ser så himla gullig ut när han har dem på sig. Planen för idag var tydligen att ”snickra ett bord, som man kan sälja på”. Typ leksaker som han inte använder för att istället få pengar.

Jag sprang intervaller och tog ett dopp igår kväll. Det känns kallt ute nu får man nog säga. Jag kortade ner turen med i princip ingen uppvärmning eller nedjogg, men mina fyra sträckor höll hyfsad fart.

Jag tränar alltid ganska mycket när jag har semester eftersom det är så mycket mer lockande att ge sig ut när man har hela dagarna på sig, jämfört med att släpa sig ut i kvällsmörkret efter en arbetsdag på vintern. Och man vill ju inte tappa formen helt under ledigheten, även om den svällt lite på mitten.

 

Kommentera

