Febernatt


Kl 04 väcktes jag av stora A som klagade på huvudvärk och illamående, han var dessutom kokhet.

Vi förflyttade oss till storstugan och tog fram Alvedon, provade att somna om i soffan. Och så smet jag ut för att fota morgonen på viken. Magiskt. Hägern kom också seglande alldeles tyst och jag önskade att jag hade tagit med mig riktiga kameran.


Idag har han varit slak och mest vilat och sovit men också tagit sig ett svalkande dopp. Det är bra medicin tror jag.

Lillebror vill bada för det mesta, även ganska sent på kvällen.


Ikväll är det ju ingen EM-match att se så det blir nog en lite tidigare läggning, imorgon förmiddag lämnar vi stugan för den här gången.

Kommentera

