Junikväll vid vattnet


Vilken fin kväll det blev igår! Sol och vindstilla, ljuvligt vackert ute.


Jag sprang aldrig men masade mig ut på en liten kvällspromenad. 


Och blev såklart väldigt badsugen vid stranden.


Men denna gång blev det bara en dusch innan det var dags att krypa till kojs.

Och nu kör vi en vecka som startar med jobb, boxning på lunchen, sonens sista fotbollsträning innan sommaren och kanske några dopp? 

One thought on “Junikväll vid vattnet

  1. […] några vanliga promenader har det blivit, då jag njuter extra av naturen och fotar en del. Har jag sagt att jag älskar […]

Kommentera

