Löpinlägg

Konstig runda idag men jag sammanfattar:

Sprang lite annan väg och insåg att jag inte skulle orka någon mil men helst 8 km

Det var tungt i huvudet och jag tillät mig att bara springa 7 km, delar i motvind

Pausade och tog av strumpor, gick uppför en backe men joggade sedan resten hem: 2 km

Alltså sprungit 7+2 km

Hade supertid på de första 7 fast det inte kändes så! Kanske rekord i ‘average pace’ – hur kul är inte det?!

Inte så konstigt att jag inte orkade hela vägen då, men snart måste jag verkligen komma upp i milen igen.

Kommentera

