Mer eller mindre avklädda

20160504-084943-31783567.jpg

20160504-084943-31783782.jpg

Jag nöjde mig med slitna sommarskor (jag byter på jobbet, jag lovar) och bara fötter igår medan lilla A gick lite mer ”all in” i värmen. Fram med vattenspridaren kl 18. I skugga och med svinkallt vatten.

Men prognosen ser ju underbar ut för vår långhelg: sol och nästan 20 grader! Jag är dock lite putt på att vi inte kan åka till stugan ikväll utan måste vänta till sent imorgon då storebrors motocrossträning äger rum. Han vill inte missa den, jag fattar, men en hel ledig dag berövas mig känns det som. Dessutom har de värsta konstiga schemat för träning i vår, med pass varannan vecka och hela sommaren.

Jaja, nu springer vi mot helgen i alla fall!

20160504-084943-31783647.jpg

Kommentera

