Chia bowl

20160414-111603-40563367.jpg

Inte det billigaste mellanmålet precis, men jag provade en igår efter mitt lilla träningspass. Det blev, efter jogg vid hämtningen, 5 st 30 sekunders intervaller fram och tillbaka på gatan utanför vårt hus. Så jäkla jobbigt! Är inte van vid korta intervaller men som tur var träffade jag en bekant som jag pratade ett par minuter med efter 3 rusher, så jag fick lite extra vila. Tänkte att man nog borde köra minst 10 st (brukar springa 4 eller 5 st 2-minuters annars) men jag orkade banne mig inte det. Så det blev mellanmål och en dusch istället.

Denna ska bara blandas med vatten och stå i 10 minuter. Helt ok god, och helt ok innehållsmässigt.

20160414-111603-40563458.jpg

Kommentera

