Träna

Idag tränar jag inte alls men känner mig ändå inspirerad till träning. Att tänka på träning, läsa om träning, planera för träning. Och gårdagens pass känns i händer, armar och bröstmuskler.

Box

Gammal bild – han vill dock gärna boxa på mamma en stund varje kväll, med mina mindre julklappshandskar som ännu är oanvända då vi inte satt upp sandsäcken. Men snart så!

Här ser man isig mark men nu är det ju soligt och vårigt ute trots två minusgrader imorse.

löp

Jag gillar verkligen att jag håller igång träningen året runt även om den såklart skulle kunna våra hårdare och mer varierad.

Ett litet gym på semestern kan i alla fall bli ett skönt avbrott från löprundorna, där man på bara någon kvadratmeter kan svettas rejält med benböj, armhävningar, upphopp, sit ups, rygglyft och utfall. Med PT i juniorformat.

gym

Det finns en mängd bra bloggar om man vill läsa om träning och hälsa men jag måste ännu en gång tipsa er om Träningsglädje – för det är precis vad som levereras. Och så mycket friluftsliv, resor, god mat och vackra vyer.

Kommentera

