Morgon

20160226-080012-28812469.jpg

Floden som vårt rum med uteplats vetter mot. Den mynnar ut på stranden nedanför hotellet.

Klockan är 8 här och barnen sover fortfarande sött i sin egen del av vårt stora rum.

20160226-080215-28935584.jpg

Det var så skönt att krypa ner i en stor säng efter en natt på flygplan! Vi hann med två bad igår, äta sen lunch och sedan middag, lillebror och pappa testade tennisbanan och jag joggade. Det ni.

Men man slipper jetlag här – 3 timmars tidsskillnad bara (Hawaii 12). Och min runda blev nog inte längre än ca 4 km när jag kollar tiden, det verkar i alla fall finnas ett gäng små vägar att springa på utanför området. Det är smalt och vänstertrafik på ön så jag håller mig borta från de mer trafikerade lederna.

20160226-080616-29176139.jpg

Lite molnigt har det varit men väldigt varm och fuktigt. Idag hoppas vi på sol men jag gillar ju faktiskt mulet väder också på dessa breddgrader. Gäller att inte glömma solkrämen bara.

Kommentera

