Vad jag gillar enligt Instagram

På Instagram kan man ju trycka på symbolen av ett förstoringsglas, inte bara för att söka efter personer, platser, taggar, utan för att få upp bilder som de helt enkelt tror att man gillar. Baserat enbart på taggar eller kanske något mer avancerat bildmässigt – I don´t know. Men jag får upp många bilder på: bakverk, mat eller frukost fotat ovanifrån, nyttig smoothie, chiapudding eller acai bowl samt landskap och djur. Lite träningsbilder ibland, men jag älskar inte fitnessatleter som fotat sig själv i en gymspegel.

Förslag till mig från Instagram (förlåt för att jag inte noterat vad kontona heter):

cake @carlosbakery

frukost1chiamist2ko

mist1

Att hitta nya bloggar, träningstips, recept och se vackra platser, är verkligen toppen på Instagram. Och jag borde bo i antingen Norge, Ryssland eller Schweiz.

Kanske Skottland.

scot

Kommentera

