Hund och barn i skog

20160210-093924-34764451.jpg

20160210-093924-34764544.jpg

Bild som är en och en halv vecka gammal, när jag njöt av isen (som då inte ens var täckt med vatten) och barnen gick promenad med grannen. Jag anslöt i skogen bortom vårt rivna dagis när jag åkt färdigt. Jag hade inte åkt länge eller långt men hunnit njuta en hel del och för maken var det tennisdags.

Barnen hade det bra i skogen, de var sex sycken med en mamma och en hund. Och när stora A blev väldans törstig tyckte jag att han skulle ta lite snö, det fanns några orörda små fläckar på marken. Kanske inte ett råd som alla vuxna skulle ge men jag tror inte det är farligt, om den som sagt ser orörd ut. Och han tyckte det var toppen.

Kommentera

