Lite krock

Njuter av vinter men drömmer om en sportlovsresa hit.

Dominican Republic[1]

Försöker ladda för loppet om en dryg vecka men har ont i halsen idag, på ett lite ovanligt sätt. Det känns liksom raspigt och ihåligt hostigt, inte som det brukar.

Har dessutom fått veta att den Londonresa (en annan historia) som jag tänkte slänga mig iväg på med systerdotter C är aktuell samma dag som mitt löplopp. Som jag ju tänkte bli frisk till, göra det bästa av, och dessutom har lurat med en kompis på.

Många krockar i huvudet nu. Längtar till att krypa ner i soffan bredvid lillebror som blev pigg igår men hade feber i natt igen.

2 thoughts on “Lite krock

  1. JA TACK! så trött på kylan jag spyr nu

Kommentera

