Minus 18

20160107-112100-40860653.jpg

Hej och hå vilket väder vi har! Gillar man vinter kan man inte klaga. Och det gör jag. Gillar vinter alltså, inte klagar.

Vi ska i och för sig åka slalom imorgon så min man är lite skeptisk till kylan. Själv tänker jag att man med barn i de inte högsta och längsta backarna troligen klarar av att åka med några värmepauser. Vi har ju hunnit vänja oss de senaste dagarna då det varit väldigt kallt även på promenader och när barnen lekt hemma i trädgården.

Idag blev det i alla fall inneträning för mig. 15 minuter utan redskap, svettig blev jag och skönt var det. Löpningen får vänta minst till lördag men nu hoppas vi alltså på en slalomdag i Dalarna imorgon. Först: bilresa, poolbad och en hotellnatt.

Kommentera

