Rävar på Lindex

Tröja räv

blå räv

Det är ju alltid fint med motiv från skogen och naturen. Den översta tröjan i vit, ekologisk bomull har jag köpt till lilla A, som dock inte har använt långärmat på ca 4 månader nu.

Övriga inköp blev mörka mjukisbyxor till båda barnen. Inte det snyggaste som finns, men när det är kallare morgnar eller dags att ha överdragsbyxor och vinterkläder, så känns det skönare än jeans. Så länge de är hela och rena och bekvämt klädda så är jag nöjd. Även om det där med rena inte alltid stämmer när man hämtar dem på eftermiddagen…

Nu vet jag inte om jag har någon läsare med spädbarn, men här kommer ett tips på brunbjörnskläder som jag gärna skulle ha köpt till en liten. Härliga höstfärger.

body

byxa

P.S. På sin hemsida har Lindex just nu ”Shop the look” med byxa + body för 149 kr ”Gäller endast en gång per kund och på utvalda plagg på lindex.com. Kan inte kombineras med andra erbjudanden och rabatter.”

Kommentera

