Nytt halsband 

Alla är ju bra på något och en av mina talanger är att shoppa snabbt. Som när jag tar en lunchpromenad med några kollegor, ut i solen från vår konferens, fotar gamla trähus och går in i en (enda) butik. Hittar smycken på rea och ett halsband som jag tror jag kommer gilla länge och använda mycket.

Som jag dessutom hann fota på disken innan inpackning och betalning.

En fin liten tygpåse får man med samt information om att Yggdrasil samarbetar med The Nature Conservancy och klimatkompenserar alla sålda smycken. Bra!

Tro det eller ej, men en annan fin liten påse med vackert smycke i fick jag igår! Har fotat det med riktiga kameran och visar er en annan dag.

Kommentera

