Hemma igen

Skönt att vakna hemma när det är lördag.


Här är några bilder från hotellet och vår fördrink på terrassen.


  
 200 kollegor varav några nu stannat kvar för en firmafest värd namnet, när resten av landet ansluter. Men för mig räckte detta dygn i år.
Nu ska jag ta på mig träningskläder och börja dammsuga (ni förstår ju varför jag valde att åka hem…) och när maken kommer från sin tennismatch ska jag köra mitt intervallpass i löparspåret. Och bada såklart! Det är onekligen lite höst i luften nu så man får passa på.

Kommentera

