På restaurang

Igår skulle vi fira av en kollega i gruppen som ska gå i pension. Jag började med en alkoholfri drink.

IMG_5903

Och sjönk ner i en soffa medan vi inväntade resten av det lilla gänget.

IMG_5905
Min middag blev sedan italienska köttbullar med svampsås, parmesan och broccoli.

IMG_5902

Smarrigt. För att inte tala om glassen. Jag är ju glassfantast och ser det lite grann som min skyldighet att prova olika sorter. Testa olika märken, sommarens nyheter och finare sorter. Lite som ett jobb. (Sjukt överdrivet, jag vet)

När partydjuren skulle gå hem vid 20-tiden var det lite kyligt trots solen, så en jacka över axlarna var inte fel. Men nu ser vi fram emot en sommarhelg – i stugan!

IMG_5904

 

Kommentera

