Milen 



När 10 km var klara slutade jag springa trots att vi inte var tillbaka hemma på gatan. Och kunde ta några bilder.



Klarade mig runt på en ok tid men rundan var delvis ny och med fler backar tror jag – sjukt jobbigt i alla fall. Tur jag hade hare med.



Utan henne hade jag aldrig hållit farten för jag flåsade mig fram och lyfte knappt på fötterna efter 6 km. Löpcoachen skulle ha gråtit.

Vi såg faktiskt bävern bredvid oss i vattnet men jag kunde ju inte gärna stanna. Men badade gjorde jag när vi gått i mål strax innan stora stranden.



Av med strumpor, skor och tröja, jag kunde lika gärna bada med byxorna som såg ut som om jag kissat på mig. Vilket man nästan gör ibland, när två barn har passerat på väg ut, så att säga.

Sommaren är i alla fall här nu! 

One thought on “Milen 

  1. […] igår sprang jag inte, utan promenade med min man längs vattnet och hade all tid i världen att titta och fota med […]

Kommentera

