Lördag 



Så här piffig drink bjöds vi på ikväll hemma hos vännerna på en solig altan.

Det grillades gott men i ärlighetens namn hade vi också hunnit få i oss både dricka, ost, oliver och chips (jag vet) innan maten.



En riktigt somrig kväll blev det och barnen lekte bra. Gärna med vapen.



Dagen var annars lugn och skön, flera grannar har hunnit resa på semester så det är redan lite extra tyst i kvarteret. 

Jag har sprungit mitt första intervallpass enligt instruktioner från löpcoach Emma och jag avslutade med några minuters styrka och stretch. Stora A tog en bild när jag låg i yogaposition plogen – eller rättare sagt min version av plogen… Vi får se om jag bjuder på den bilden.

God natt nu, klockan närmar sig midnatt. 

Kommentera

