Lite förkyld

Det är verkligen ingen kraftig förkylning jag har, men med morgonont i halsen sedan ett par dagar och lite nys och hosta på dagen så vill jag inte träna. Tråkigt. Faktiskt!

Jag ser mig verkligen inte som någon träningsmänniska i grunden men har väl haft någon slags fysisk aktivitet de flesta år i mitt liv, och nu, efter 40, är min träning mer varierad än någonsin. Och när man väl vant sig vid att träna så blir man ganska snabbt inställd på att fortsätta. Det är visserligen mer mentalt än fysiskt påfrestande när jag måste hålla upp, men blir det bara en vecka pga snuva så får man väl vara glad och sedan ta nya tag.

Men först, en arbetsdag till innan midsommar.

IMG_3322

Kommentera

