Lämnade en liten kille i skogen

Det låter kanske lite konstigt, men först var vi på mätning hos sjukgymnast och arbetsterapeut imorse, lilla A och jag.

IMG_2950

Sedan hade de utedag på dagis så jag fick parkera och promenera med honom en ganska bra bit in i skogen till platsen där de tänt en eld, skulle leka och äta lunch.

Bra att det slutat regna även om vägarna var ganska så blöta för mig som inte hade stövlar och galonbrallor.

IMG_2951

På vår förskola ska man som förälder aldrig ta med matsäck, men en tom matlåda, bestick, vattenflaska och sitterunderlag ligger i den lilla ryggan.

Jag tog en rask promenad mot tåget efter lämning eftersom parkering med bil inte är att rekommendera vid mitt jobb. Så grönt och skönt ute.

IMG_2952

Kommentera

