Utomhusträning 



Igår kom det en lapp i brevlådan med information om utomhusträning i juni, ett antal pass med start idag, då man kunde prova gratis.

Så visst joggade jag ner till stora gräsmattan vid vår gatas slut, flåsade och svettades i en timme med ca 10 andra personer.



Det var inte enbart dessa övningar som tog en timme.

Nu har jag tränat 5 pass på de senaste 6 dagarna och kommer att vila lite. Roligast är faktiskt boxningen (men aj i min axel och förlåt om jag touchade en kollegas fejs igår). 

Vi får se om detta mini boot camp blir något för mig framöver eller om det bara blir fortsatt löpning.

Kommentera

